Subject: RE: Kiri Projekteerimistingimuste andmine riigitee 4 (E67) Tallinn–Pärnu–Ikla km 41,9-62,0 Kernu–Päädeva lõigu I klassi maantee
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 11:56:15 +0200

Tere!

Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus (ELASA) sidevõrgu haldaja, AS Connecto 
Eesti, kooskõlastab projekteerimistingimuste eelnõu.

Projekti alasse jääb ELASA sidevõrgu objekt ELA009. Projekteerimisel 
taotleda ELASA sidevõrgu haldajalt projekteerimise tehnilised tingimused ja 
projekti valmides kooskõlastada see.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 14. november 2023 14:55
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
; Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 4 (E67) 
Tallinn–Pärnu–Ikla km 41,9-62,0 Kernu–Päädeva lõigu I klassi maantee 
ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 14.11.2023

Registreerimise number: 8-1/23-065/23775-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>